Janna 6,7

Fia känner en person, eller rättare sagt KÄNDE , Jonna heter hon.
Denna fantastiska Jonna är den roligaste person Fia träffat.
Hon är en 10a. Jag är , enligt mig själv, den roligaste och en självklar 10a.
Jag har alltid roligt med mig själv...
Fia är liiite övertygad  men inte helt. Jag har just nu 6,7 poäng på humorskalan.
Ibland stiger jag några ynka poäng upp när jag gör något roligt, men uppehåller jag inte
denna galenskap så faller jag tillbaka igen.
Igår låg jag på 6,5, så jag har minsann stigit lite utan att falla. än så länge.
Dendär Jonna ska jag sopa mattan med. Hon ska bli ett minne blott.
Mitt livsmål just nu, är att bli en 10a. Jag äter, sover och jobbar efter att bli 10an.

OJ vad roligt det är att umgås med mig . . .




Kommentarer
Postat av: Anonym

Strunta i livsmålet och kom till Malmö och drick jordgubbsdrinkar med mig istället! Kanske inte ikväll, men snart!

2009-05-19 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0