körkort är ett krav


Är det någon som äger en husbil, eller husvagn?
Alternativt; någon som vill vara chaufför 8e-9e-10e-11e juli?
Kanske söker du ett sommarjobb?!

Kings of leon och The killers bland annat, kommer till hultsfred vilket jag
inte vill missa. Jag och snäckan ska dit.
Jag är ingen loser som är för fin för tält, har tältat varje år jag varit dit. men.. det känns lite som att åldern börjar spela
in lite. kan man verkligen vara 23 år i ett tält på hultan? av erfarenhet så har jag tidigare år
liksom tröttnat endel på det svettiga tältet efter 2 nätter...
Jag är osäker nu. Husvagn vore så mycket goare! Eller någon som kunde köra på oss,
mamma bor ju bara 40 minuter ifrån festivalen.
Ni kan väl tänka på saken?


Jag vet inte.. kanske...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du ger Daniel en kebab från luckan för varje dag så gör väl han det?

2009-06-01 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0