du kan få se mina kvitton!



Nu ni. Förstår ni hur nära jag är glöggen nu! Jag har verkligen inte ens luktat på glögg än!
Varje gång glöggen flög ner i min korg la jag ut den igen. duktig.
Snart är det första advent minsann. Då ska det pimplas!
Jag är verkligen pepp på julen, mörkret, fikandet och det.
Usch nu känner jag mig som blondinbella.typ.
Vad trevligt det blir om mitt pepp på glöggen gjort att mina höga förväntningar
förstör allt.. jättekul..! Hur ofta får man förövrigt nämna glögg på 7 korta rader?
Inte såhär ofta.

I helgen kommer mamma och bror! som vanligt ska vi gå på ett event.
Vi har en tradition, att gå på något här i danmark, runt min födelsedag.
Iår blir det Melissa Horn. Jag mamma, daniel och min dejt. kul!
Resten av helgen ska vi nog dricka glögg....







Kommentarer
Postat av: chanett

Det blir adventsfika hos oss på söndag, då serveras glögg i massor!

2009-11-26 @ 21:06:46
Postat av: chanett 2

Jag hoppas jag hinner delta då!

Jag hänger ju med mami och gänger på söndag.

Men kanske att jag hinner komma! :D

2009-11-27 @ 08:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0