Ett stort steg för mänskligheten


Har drömt en jäkla massa inatt.
Ett moment var att jag under pistolhot snabbt skulle nämna
en förändring för mänskligheten under 2000-talet, för att få överleva.
Oj vad det var jobbigt!
(han som höll i pistolen är någon jag känner..!)

Jag funderar, tjuter och snörvlar i ren panik.
Sen kommer jag på det! Jag kommer på det!! Heureka!

Det var såklart när vi skrev statusuppdateringar på facebook -
när vi insåg att det går att sudda ut "is" !

Janna is får besök ikväll.
Janna is gillar att sommaren är här!
Janna is ska gå ut ikväll.
Janna is i helgen åker jag hem till ohamn.

facebook_logo

Mitt slutgiltiga svar MF!; när vi insåg att det går att sudda ut "is".

Jag fick överleva! Men nu ska jag nog ta ett snack med han
som höll pistolen mot mig. Inte okej beteende!

Kanske ska jag msn-blocka honom?
Det är tunga grejer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! du är rolig!

2009-11-05 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0