första adventet


Igår blev jag bjuden på adventsfika hos Bär och Jennie.
Det var min glöggdebut för denna vinter! TJOHO!
Det var en lurig och god glögg. Möjligen blev jag fnissig av den t om!
Möjligen.


Förövrigt befann jag mig sjukt högt upp i luften igår. Uppe i malmö utsiktsparisehjulnånting.



Det var en bra första advent, men jag undrar vad alla flöjtspelande indianer har med
julskyltning att göra..? någon?

Ikväll ska jag hem till Nejvy och spela Cluedo!
Jag ska snart börja öva på mitt elaksskratt och bruka detta HELA kvällen,
om jag minns. mwuuaha ha ha!



Kommentarer
Postat av: Stewie

Indianerna håller de jättelika marsvinen borta. Det trodde jag alla visste? Och om du inte tror på mig kan du fråga Erik vad han tror.

2009-12-03 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0