Monday, FUNDAY, jag ljuger så bra!



Vissa saker händer mig bara på måndagar.
Därför behövs måndagar!

Jag har städat hela lägenheten typ. Snart ska jag knoppa in i ett rent rum!
Har beställt/betalat biljetten hem till jul,
har redan betalat lite räkningar i förväg OCH beställt en julklapp samt
gjort matlåda till imorgon.
Skulle allt detta hända på en onsdag liksom? Nä.
För mitt i veckan så..lever man ett lite roligare liv.


okej. kanske inte SÅ allvarligt.

Jag har nog egentligen haft skittråkigt ikväll och är egentligen ganska missnöjd
med att jag skriver om sånthär tjafs, men än så länge känner jag mig mest nöjd.

Jag ska nog vaccinera mig på onsdag, så där har vi verkligen bevis på att livet
är roligt mitt i veckan.. Ni kommer därefter se mig gå baklänges. antagligen.

God jul, i förskott.
FÖR SNART FÅR JAG DRICKA GLÖGG!




Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

Va snaggar du om Jänet??? Vi har fan haft skitkul på jobbet idag ju! Kul att komma in här och få sig en kalldusch.



Matlåda imorgon - bra! Jag också! Hela veckan!

2009-11-16 @ 22:39:12
Postat av: jänet

Haha.. jag sa väl inte att det var tråkigt på jobbet heller? det var ju kvällen som var lite o-rocknroll! men nu är vi här igen! idag blir den BÄSTA dagen!! och hela veckan

2009-11-17 @ 08:10:08
Postat av: Fiasnäckan

Fy fan vad det målet föll efter denna dagen! Vi är helt jävla värdelösa.

2009-11-18 @ 15:58:13
Postat av: jänet

vörd!

2009-11-18 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0