När börjar glöggen?


Jag skulle handla mat igår.
När jag kom in i affären så möttes jag av ett stort
berg
av glögg, pepparkakor, julgrejor, you name it.

Sjukt sugen blev jag! Glöggen gör ju hela december!
Men är det verkligen okej att köpa
glögg såhär tidigt på vintern?? Jag fixade det lixom inte!

För att på nåt sätt kompensera mitt julsug så kom jag istället hem
med denna sockerbomb



sådär värdigt...
om någon bara kan tala om att det är okej med glögg,
så jag vet till nästa gång?! Kommer bara bli jobbigare att passera
julhögen i affären. Speciellt iom att domdär grindarna man passerar för att komma
in i affären nästan slår rakt in i julhögen och glöggen då nästan flyger ner i min korg.
nästan




Kommentarer
Postat av: Bär

Janna! Det är heeelt okej att inhandla och dricka glögg! Kan vi inte glögga ihop snart??

2009-11-05 @ 17:49:28
Postat av: Jän

jag väntade mig faktiskt en kommentar av dig, min glöggkompis! Klart vi ska glögga.. jag längtar som du märker! Säg en tid så kommer ja vetu!

2009-11-05 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0