grevinnan fick lämna oss


Nu är jag i stockholm.
FREDAGSMYS hemma hos Asja och Jensy.
Tacogratäng och Idol. Hur skönt som helst.
Vi har tänkt ta det väldigt lugnt (piano) ikväll.. sen börjde vi lyssna
på massor av bra musik...sen kom vi på att vi hade en trisslott, så den skrapde Asjet..

Asja: Om jag vinner över 1000 spänn så går vi ut ikväll!
Jag: Aa lätt! fast du, vänta.. 1000 spänn vinner man ju aldrig på såna lotter.. vi säger 100!
Asja: Ja det är sant.. vi säger så.
Hon börjar skrapa
Jag: Alltså.. 100 är också ganska svårt också! Ska vi ta ner det till 50?
Asja: Om jag vinner 5 spänn så går vi ut!!
Hon skrapar... en femma blir två femmor som blir tre femmor..

Vi jublar högt!..varpå vi inte har nämnt utgången något mer sen dess.
Vi får se vad vi hittar på. En öl någonstans kanske.

Nu är det bara 2 dagar kvar till globen och green day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU! På trisslotter kan man för faan inte vinna fem spänn! FUSK!

2009-10-11 @ 22:28:55
Postat av: Anonym

då var det inte trisslotter, för 5 spänn vann hon minsann!

2009-10-12 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0