Hört talas om Herkules?



Vi hade fest hos oss i helgen, för Emma.
Det var väldigt länge sen som alla gick ut tillsammans, så det blev all in, i högsta grad.
Vi provade nya rockklubben (var det en mc-klubb kanske?)
och så gick vi såklart också vidare till Herkan!
Hade tråkigt nu, gick in på miloo, vi behöver en del hjälp med bitarna från kvällen.
Och ja, där fanns en bild på oss, givetvis!
Jag minns inte när detta kort togs, så om någon
kan svara på vem mannen är, vore det ju kul...




Mannen har supertrevligt, annat vore ju konstigt.
Emma har också mycket roligt, fast inte med oss..och tycker det är värt att
försöka slå mig.
Navvy har defenitivt inte så jätte roligt.
hon lyckas inte helt att dricka ur mannens glas tyvärr, om hon nu försöker med det..
och jag har ganska roligt, helt i mitt eget huvud.


Bra kväll detdär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0