jag svettas redan



Jag har fått iordning på min jobbmail nu, känns mindre stressande att vara sjuk.
Fast självklart är det riktigt jävla tråkigt nu.
MEN jag tror minsann att det känns lite bättre idag, imorgon SKA jag vara kry nog
att gå till jobbet.

Jag tror att jag för första gången på 3 dagar ska lyfta på häcken!
Behöver inhandla grejor! Undra hur långt jag orkar på stan,
har jag tur så finns allt samtal på typ coop. antagligen inte, nej.
Jag svettas redan av tanken på att aktivera mig.

Förresten så är dessa två ganska lika varandra ibland.
(har lärt mig.. det tog inte så lång tid som det ser ut!....)




Nåja, nu ska vi se hur mycket jag orkar fixa idag, mot stan.
Jag ringer om jag trillar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0