Nyhetsmorgon

jo..jag har tv på i bakgrunden, det känns väldigt lyxigt!

Innan alla pikar startar så kan jag försvara mig med att jag är internetlös där
hemma för tillfället. Det kommer väl igång så småningom!

Idag är det söndag och brudarna ska åka till Ikea,
att vakna kry en söndag känns lika bra varje gång.
Däremot ville jag starkt dö igår.. Fia hade sin födelsedagskräftskiva i fredags
och det var hårt festande, vid ett redan kände min kropp att det var nog
och jag vinglade hem. Jag vaknade och mina saker låg överallt.
Uttryckte t om världens mest överskattade citat:
"Jag ska aldrig mera dricka".
Tror jag inte ens nästa dag en sekund på!

Har lyckats fånga biljetter till Green Day i Stockholm i höst.
Det pirrar i magen!





Kommentarer
Postat av: Chanett

När fasiken kommer du hem till oss egentligen??

2009-09-09 @ 10:57:29
Postat av: Chanett 2

Jag hade tänkt föreslå på lördag, men då ska ni visst komma till mitt land!

2009-09-09 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0