Sovaöverparty

Om jag orkade skulle jag ta kort på mitt sjukt intressanta
pusslande. Jag har kommit en bit, men låt oss säga att
det är cirka 800 bitar kvar ändå...
Det jobbigaste är att man får ont i nacken av att
stirra ner i timmar. Timmar? Jo, för när man äntligen hittar en bit
som passar så kan man inte lägga ner, och, det går ungefär en kvart
mellan bitarna, så man blir sittandes ett tag = därav ont i nacken.

Ikväll blev det en (rätt så) impulsfärd till möllan och uteservering.
Efter en halvtimma öppnade himlen sig, ja alltså det var sjukligt
vad det regnade! Vi åkte hem igen.

Nu sitter det tre pojkar i soffan, och kommer göra det tills vi slocknar,
alla under samma tak. Jag har det bra ibland.
HG är här, det vet tjejen i vid hissen... :
 

Imorgon hoppas vi på strandhäng igen!

Nu nacken, kör vi lite till tror jag.



Kommentarer
Postat av: Jonaf

Häj.. får en komme å såååvö 23:e till 26:e aug??

2010-08-05 @ 22:58:12
Postat av: Jaaannne

Hej JOnaf!

Du är så välkommen då, seru!

Är du hemme i helgen, vi åker till ohamn på lördag fm!

2010-08-05 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0