You pick!


Idag körde jag och snäckan (vilse) iväg på en tur, för att motionera.
Det har verkligen blivit en livsstil nu. Vad jag än gör så tänker jag på
att jag måste röra mig, och ajabaja ingen snabbmat.
Det borde vara positiv hjärntvätt av nåt slag...

Vi gick en slinga på några kilometer.
Det är ju mörkt ute nu, och trots att slingan var upplyst så kunde jag inte riktigt
i mina tankar släppa att vi faktiskt var långt ute, mitt inne i skogen.

När vi anlände funderade jag på att det antagligen var
just här som psykopater hänger till, bara för att.
Halvvägs genon slingan fick jag lite inre panik, men nu började jag istället ana
lite mer realistiska skitläskiga ting.. typ vargar, älgar (hajar) och isbjörnar.
Men jag höll tyst. Det är inte så begåvat att försöka skrämma upp Fia,
hon måste ju vara stabil när isbjörnen anfaller!



På denna promenad så hade vi våra stegräknare på oss
och dessutom våra nya införskaffade: gångstavar.

Nu undrar jag, är det chick eller är det bara tantigt..?
Det skulle kännas ganska segt att vara tantig samma år som man
ska greppa att man blir 25.



Nu är helgen nästan här. Tuben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0