Nittonhundranittioisjuan


Jag är lite trött på dessa skribenter som försöker använda sig
av någon slags humor, som försöker vara lite fyndiga.
Jag vet inte vilken humorskola man får gå i när man läser till att skriva,
men alla verkar använda sig av samma sort iallafall.



Det finns främst två exempel på detta.

Nummer ett, Britney Spears.
NÄR ska Oops-språket försvinna?!

- Oops! Britney tappar barn i golvet.
- Oops! Brittan glömde bilbältet!
- Oops! Britney har en helt ny singel som inte har något
med Oops! att göra!
Eller denna nyhet, kopierad från Nyheter 24:


Oops, Britney glömde behån igen

Julshoppade med pojkvännen - utan behå.

Hur känner utgivaren när detta går i tryck?

"Yes! Nu gav jag den där Britney något att bita i, känner mig cool som
använder sånt språk! och polarna.. pfft, dom avgudar mig. jag.är.cool."
Eller?

Numero dos. Johnny Depp.
 MUMS förresten då också!

Är det FORTFARANDE roligt att skoja om hur depp han är?
Tjena Mittbena, killen är 45+.. det börjar bli tjatigt..
Utklippt från Aftonbladet nyligen:

Det finns ingen anledning för Johnny att deppa - Årtiondets
bästa skådespelare.


Varje gång jag läser dessa små fyndiga verser på nätet och i tidningar
så bildas det en klump av DejaVy i huvudet och det rabblas upp
gamla bilder på artiklar och bilder och ...och typ vad jag hade på mig i 7an
när allt började.

Inte så trevligt med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Fia

" Oops! Britney har en helt ny singel som inte har något

med Oops! att göra" - HA HA HA!



Stabil 8,9:a Jänet! Imorgon kanske kanske det smäller?

2010-01-13 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0