Hur överlever jag?


 

Någon som kan tala om vilken hårtoning jag hade här!?
Gillar färgen!
Jag är lite känslig ikväll så (valde att bli lite sentimental så) 
jag bläddrade igenom massa gamla inlägg och hittade roliga bilder.
Kul!

Anledningen till att jag mår som jag gör är för att Masterchef of Australia
tog slut ikväll. Det kommer kännas så himla tomt nu, serien höll ju på i
hela 72 (!) avsnitt och jag har nog sett varenda ett!
I 72 avsnitt har jag härmat dialekten i soffan, (utan att riktigt lyckas)
och nu måste jag gå tillbaka till att prata svenska här hemma.
Direkt obehagligt.
Det är bara att tårka tårarna och gå vidare antar jag...



Fyra ord jag innerligt kommer sakna att ropa till tvn:
1. Broth [brå:åth]
2. Texture [teektsjaah]
3. Cook [kokh]
4. Julie [jyyliey]

Vi får se om jag lyckas gå vidare, nu ska jag iallafall..
vad heter det? Ah, hittar inte det svenska ordet (det blir lätt så nu)
så jag säger det på Australiensiska: Gåu töy bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0