lördag !



Just nu känns det mesta så himla bra, just domhär sekunderna.
Igår kom kärestan hem. underbart.

Idag är det lördag, jag har min nya fina gröna klänning på mig, håret är fuktigt och
doftar shampoo,
baby är iväg och köper lördagsfrallor och fika, hela dagen ska jag vara klistrad vid honom.
typ.
kvällen är lite oplanerad, vi ska iallfall laga min favoritmat sen. jeeho.
(vad vore livet utan fooedh?)
skulle man iväg och titta på fotboll innan det?
kanske åker vi sen in till malmö, kanske stannar vi hemma framför melodofestivalen med
cider eller så går vi ut och tar en öl eller bio.
välbehag sprudlar i kroppen. likaså vaniljen såklart.

Känner för att behålla det. så länge jag bara kan.
antagligen till på måndag klockan sju när klockan ringer.
Det är dags för en förändring på det området. yes it is.
Jag ska slå ett slag för det !

Nu blev det ett såntdär positivt skryt-inlägg. äh. det känns iallfall bra!
lycka.




"Lycka är att ha en egen boll och att spela med sina vänner"


Arrrmeen! som HåkanBråkan skulle ha sagt





Kommentarer
Postat av: emma

jag ska åxå slå i saken.

2008-03-16 @ 11:15:57
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: emma

jag menar jag ska åxå slå ett slag....

2008-03-16 @ 11:16:50
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Jannan

haha.. jah. slå på saken du med! var beredd på ett kort litet möte ikväll, nånstans mellan oss.

2008-03-16 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0