Skånevinter; snö från sidan

Där e jag med, petty !


Jag kom på en gej, har inte alla sett sin egen pappa, när man bodde hemma,
stå och klia ryggen mot en dörrkarm? som en björn typ.
Jag tror fan det.
Och det roliga är ju att då finns det ju en hel familj där egentligen som kan klia
honom men han väljer att gå på dörren. har man sett det har man ju varit där.
MYCKET intressant!

På torsdag drar jag och DynamitBärry iväg på roadtrip hem till Otown.
Fantastiskt Asja, det e dags nu känner jag. 
Som du måste sakna mig ! mmhee.

Tillbaka till att renovera om i köket, vilket jag mot min egen vilja satte igång med
fem minuter efter att jag kom hem förut. uppochner där ute . .
Förresten måste jag börjamed maten vid exakt tio i sju för att hinna med
kvällens schema, och inte att förglömma; AA-möte ikväll på svt.
Vad betydde egentligen Rasmus blick igår?! Hur ska Ulla tyda den?
Men mest av allt -

 Heja Tony, bra kille detdär!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilken fantastisk roadtrip vi ska ha babe!! Tänkt om peppe hade får vara med också!

2008-03-17 @ 18:50:45
Postat av: Fiat

Rasmus är allt bra märklig. AA-möte tre dagar i veckan känns nyttigt och välbehövligt. Hej, jag heter Sofia, och jag är en häst. -Hej Sofia.

2008-03-17 @ 22:13:50
Postat av: janet

-HEJ SOFIAt!
var ÄR Hästen, han var inte med ikväll heller!
Tony, däremot, HAN kan man lita på, i alla lägen.
"Duu fixar dätta Kiim, Kom igän nuu!"
Riktig kämpe!

Bärry, peppe is in my heart, kanske följer klas med istället. (snarkarkompisen)

2008-03-17 @ 22:33:21
Postat av: Frida

Ey bruden! Är det du och jag till Valborg igen eller? ^^

2008-03-26 @ 02:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0