jannavaka!


Jaha, då är jag alltså tjugofyra år imorgon.
Plötsligt känns det ganska gammalt... (jag vet att ni är ett gäng som
läser min blogg som är några år äldre, men nu är det ur MITT perspektiv,
jag tycker inte alltid att NI är skitgamla!)




Jag kan iochförsig omformulera mig och säga att jag  plötsligt känner mig gammal.
Trots att jag är en av de senare att fylla år i mitt årtalsgäng..
MEN jag peppar mig själv, jag är fortfarande närmare 20 än 30.
Ett helt år till är jag närmare 20. När jag blir 25 så kan jag välja själv, vi får se då.


Fredagskvällen innan min födelsedag spenderas för tillfället i soffan
i en morgonrock och en handduk i håret och plåster på benet,
när jag är 23 år + 364 dagar gammal har jag tydligen inte lärt mig raka benen än.
Grattis till det.




Schkål, med julmust.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0