I kvällens program, vi blåser skiten ur Janna!

Ursäkta röran, jag flyttförbereder.

Nu kan man gissa att jag med mina packa-väskan-inför-resa-nerver
är uppe i taket och klättrar, då jag ska flytta nästa helg men
hade fram till idag inte börjat packa, något.

Det enda jag hade förberett var att jag inte orkade engagera mig
vad gäller städning och tvätt här hemma, utan liksom låtit allt stå så stilla
som bara möjligt och mest fly härifrån. Verkligen satt det i system,
gått in för det.

Jag ser dock positivt på det.
Med trevligt sällskap går allt.



På mindre än en timma har jag rensat och tömt två lådor i sovrummet
och gått igenom massa smink och skit, för att kasta bort,
(kasta är enkelt, 24 år senare märkte jag det) samt fått in en
maskin i tvättkällaren, hja, rucklet fungerar visst än.

Kanske är värt att bo kvar trots allt?
NÄ. FÖR JAG FICK JU TAMIGFAN LYFTA UT NÅGON ANNANS TVÄTT
TIO MINUTER IN PÅ MIN TID. IGENIGENIGEN!
Kom igen, vart är Renee Nyberg som skriker
"DU ÄR MED I BLÅSNINGEN! HOHO, HAHA, HIHI. BARA ATT
VI VALDE ATT INTE LÅTA DIN BLÅSNING PÅGÅ EN KVÄLL,
UTAN ALLA DINA TVÄTTKVÄLLAR! "
?

Exakt
 VAR är hon ?


Nåja, nu är jag på väg bort, iväg, till ett lyckligt liv.
Hoppas bara jag hittar en lägenhet...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0