Teater och grönsaker



Igår hade Nejvy party. Det var jätte kul!
Jag ska kolla min kamera sen och se ifall det finns några bilder.

Jag har sovit ungefär fem timmar inatt. Men jag doftar rosor typ och är pigg.
Närsom så kommer Snäckan och hämtar mig.
Hon, jag, Emma L och Sonja ska ju på teater i Malmö.
Fast innan det ska vi ta en innan-föreställningen-fika.
Skottsäkra västar i väskan, check.



Jag var så duktig som hinkade vatten när jag kom hem inatt,
så idag slipper jag betonghjälmen.
Efter barnteatern ska jag keka grönsaker och sitta med benen i kors i soffan,
i Malmö. Kom förbi, jag är underhållande.

Förresten, jag har höjt mig till 9,1! Fast, jag tror jag blev 9,2 på festen igår?
Måste kolla upp detdär. Man måste veta sånt, Janna!


Jag är kär. (Inte i mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0