På helgen FÅR man


Jag och FIA, inte Sofia, utan FIA verkar ha tagit en dag ledigt från
stegräknarpressen! Någon dag måste man få röra sig så mycket som man
bara känner för, känner jag.

Imorgon kväll, fredag, ska tjejerna ut och äta och ha lite kvalitetstid tillsammans.
Jag och Fia sitter just nu och peppar menyn. Ett dygn i förväg. 
Vi kommer få äta något som inte bara är sallad eller nyttigt.
Sen att vi har valt ett gregiskt ställe, där det definitivt finns sallad, det är en annan sak.
En bra sak. Hurtbullarna är i farten nu kanske. Sen får vi iofs se om det blev sallad eller ej!

Dags att ta en torsdagsdusch, efter all rörelse idag.
Tänkte ni också på domdär trosorna nu, som polarna hade när man var liten med veckonamn på?
Kul var det när *Elin hade söndagstrosorna på onsdagen. Eller kanske inte kul,
som liten blev jag antagligen ganska förvirrad. Skulle man tycka att det var
lite äckligt eller hade man tappat räkningen trots att det bara var sju dagar man skulle räkna,
innan det började om på nytt?

Därefter slappa ner till lite Vänner, och sen vakna upp pigg
och promenera till jobbet ELLER åka bil med Fia, inte Sofia, utan Fia.

Låt mig ha en funderare!..

* Det är inte Elin i filmen som har skrivit brevet.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Näe, för den där "Elin" var ju faktiskt jag.. MEN, väldigt stort MEN, jag var ju typ bara 7 år eller nåt och vägrade byta trosor trots att mamma lade fram nya och rena.

2010-01-15 @ 22:24:03
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Jänet

haha! coolt att det var du! och att du vill erkänna det, trots att jag inte sett det med egna ögon ;)

2010-01-18 @ 08:56:37
Postat av: Johanna

Kan ju erkänna att jag ångrade mig lite efter att jag hade klickat på "Skicka kommentar". Vissa saker borde man nog hålla för sig själv...



- Va det fartränder i dom?

- Nä..

- Ok, annars hade det ju kunnat varit mina..

2010-01-19 @ 21:56:06
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0