Hellre skilda världar!


Jag lider såklart fortfarande av lite hjärtesorg sedan Andra Avenyn lades ner.
Herregud, vart kom det ifrån? De liksom rev av plåstret när såret fortfarande
blödde. RIFF! Jag var inte beredd alls. No mercy!

Det görs ju egentligen inte så mycket bra serier i sverige
(tur är väl det för annars hade man suttit bänkad varje kväll)
Humorserier som Mia och Klara? Absolut, men nu menar jag
serier, riktiga tv-serier.
Vad visas varenda jäkla söndag när man vill hålla fast vid de sista
helgtimmarna? Alltid samma dötrista sak.
Svenska kriminalserier. Är det inte Wallander VARJE söndag så är det
nån annan fjant som försöker leka ihop sig lite pondus, typ Johan Falk.
(svalde lite kräk)
Adam Alsing ringde och ville påminna om ett program som var mer underhållande.
Big Brother. Just det. Big Brother. Hur BE var inte det? Men så mycket mer
underhållande än att se samma jäkla gubbar på fyran varje söndag!
Ingen är ju ens i närheten av snygg, var ligger nöjet?


Uuu asså så jääla hefti !

Man tröttnade ju inte på Beck för att man hade mersmak!?


(Och sen när det kommer ut en skiiiitbra ny svensk film på bio,
vad är det då för genre på den, fröken Salander? Jag säger kanske inte att just
de är dåliga, men kan inte någon komma med något nytt?)

Det behövs liksom lite mer TROVÄRDIGA serier med män som går under namn
som tillhör djur, till exempel Häst.
Det behövs en enerverande rektor som använder cykelhjälm inomhus,
och en man som kan agera läkare trots att han bara är psykolog.
En bra serie behöver också en eller flera taskiga peruker, en husvagnsmorsa
som typ är rockstjärna på nåt vänster och barn som döpts efter delstater i usa
(låt oss namedroppa t ex Texas)

Andra Avenyn hade liksom allt..


- Om du verkligen älskar mig, så låter du mig gå - viskar Andra Avenyn




Kommentarer
Postat av: Asslet

Jag skulle lätt döpa min unge till Texas..eller Denver! Aaaascoolt. Du kan väl pitcha den där idén till tv4 eller kanske tv3, de sistnämnda hakar ju på vadsom! Kör, ba kör. Jag skulle lätt följa din serie, kanske t.o.m kräva att få vara med. Buzz

2010-05-19 @ 22:53:37
Postat av: Janna

Vi borde göra en serie sen när vi två är äldre och har blivit ölkärringar. Snacka om underhållning!

2010-05-20 @ 08:30:24
Postat av: Sofia

Rolf Lassgård är het.

2010-05-20 @ 13:36:25
Postat av: Johanna

Men hallå, dissa inte Big Brother, vi gillade ju faktiskt det en gång i tiden. Vi var kära i Stefan och älskade Sirwan.



- Men se lite tuff ut

- Jag ser ju tuff ut..

- Men..

- HUR FAN SKA JAG SE TUFF UT I DOM HÄR KLÄDERNAA???

2010-05-21 @ 23:24:48
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! Ja klart BB var coolt på Sirwans tid!

2010-05-23 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0