Valvaka


Söndag kväll, helgen har varit rätt lång för en gångs skull.
Jag vet inte hur många gånger jag lagt upp den här låten
men det är en fantastisk en. Min och Asjas låt, vi vaknade
och somnade till den i ett år. Saknar min tjej.

 



Kommer dessutom SD in ikväll så vill jag inte heller lyssna
på något annat. Jag tycker det är förjäkligt. Vilket baksteg!
Jag trodde vi skulle bli klokare med åren, inte mindre bättre vetande.
2010 finns det människor bland oss som tycker att man "aldrig kommer
bli tillräckligt ren oavsett hur länge man bor i Sverige".

Smutsig är bara den med åsikter ovan. Jag tycker synd om er.


Kommentarer
Postat av: Asja

Världens bäjste Jänet. Jag saknar dig med juuh.

2010-09-19 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0