här hos mig


Här har jag gått och varit så nöjd över hur bra det känns att hösten är här,
detdär med att "mår man bra på hösten kan man må bra året runt" börjar blekna !
För några minuter idag kändes allt skit. Jag satt ensam mestadels hela eftermiddagen
på vårt kontor. (Har man eget skrivbord, egna pärmar, egen dator och egen stol så brukar det kallas kontor..?)
 Så, är man ensam en regning höstdag , om man plockar av sig head-setet och pausar från jobb så händer
det lätt grejer uppe i hjärnkontoret.
how ever, vanslistan :

1. Vad fan , ska jag jobba här hela mitt liv eller vad är det frågan om?
2. Var är alla mina brudar, mina riktiga vänner?
3. Tvätten hänger fortfarande kvar på tvättstället och nu är det dags för nästa tvätt igen!
4. Jag har nog gått upp i vikt!

Tyvärr är jag onödigt optimistisk, så jag letade rättsida på mina problem.

1. Nej, antagligen inte.
2. I helgen kommer ju älsklingsAsja ner till mig och även Olivia kommer hit,
plus att jag har Per, David och många andra from-the-beginners här hos mig.
3. Jag kan ju vara glad att jag har rena kläder när jag behöver ombyte.
4. På just denhär punkten hittade jag inget positivt. Isåfall att jag inte har några bevis.
Jag menar, hängrövig känner sig dom flesta ibland!?

Kanske skulle jag lyda Ryan Adams; just shut up and go to sleep!

Kommentarer
Postat av: bäsja

uuuh, imorgonkväll åker vi! jag längtar som bara den. hoppas jag klarar mig levandes ur mitt onödiga möte idag bara. hörs sen, babe!

2007-11-08 @ 10:03:28
Postat av: Jag

men gumman!

2007-11-09 @ 23:09:20
Postat av: jag

vem är Jag? det är väl inte jag som skrivit?

2007-11-11 @ 14:55:13
Postat av: Bärrk

Hehe.. Janna börjar bli schizo!! =)
Jag är "också" hängrövig.. Vi kan hänga ihop!

2007-11-11 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0