Vi mindes; jag smittade Fredrik med mina tics i sexan!



- Gråt inte. Vad tänker du på?

- Mina vänner.



Den mest underbara bästa vännen Asja är i trakterna! Igår imorse hämtade vi upp henne och Putte

på stationen. En underbar dag med tv-spel, fika på stan med Per & David och god middag för alla.

På kvällen hade vi  fest. Mycket Oskisamn. Sedan utgång: Malmö.


Ikväll for dom för att spendera natten hos Olivia.
Jag och timpa la oss på sängen för att slappa och vila bort alkoholen från igår.
FYYY vilka sentimentala känslor som vällde ut.
Allt om mina nära vänner. Asja och jag. Vilka grymma minnen vi har ihop,
(blir lite blött i ögonvrån nu igen!)
så fantastiskt kul vi har när vi får vara tillsammans och
framför allt kärleken jag har för dig. Vill inte vara utan dig! För två år sen bodde vi tillsammans,
nu är det hundra mil mellan oss. Jag gör vad som helst för dig, för att ha dig här nere vid mig jämt!

Ser mycket fram imot att ni ska få tag på lägenhet här nere så att vi kan fortsätta hänga,
precis som alla andra år!
Imorgon fyller hon år, det blir kalas hos Olivia!

Nästa helg fortsätter vi. Alla åker hem till hemstaden och hookar upp, på Ankaret :)

Okej. puss och kram till alla som var här igår.
(nu är det ute, även jän för fän kan vara blödig. jag tycker det är gutt)


GOD NATT !

image27








Kommentarer
Postat av: Becka

Riktigt goda, fina och älskade vänner är sånt som får vilken hårdhuding som helst att fälla en tår. Sån är jag med!
Men vänner gör livet rikare o dom ska få en att gråta... :-)
Oj, va klok jag låter...men det jag menar är liksom bara att jag..hmm..håller med eller nått!
puss på dej!

2007-11-12 @ 10:24:12
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Anonym

du min brud, du är det bästa jag vet och innan du vet ordet av det så skapar vi nya minnen och tics igen! haha! helgen var fabulös! man kan inte hänga nog egentligen. men om två dagar så är det tahäng på högsta nivå.

2007-11-14 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0