. . . . . . . . . . . . .

Skulle inte alla kunna stå still såhär ett tag?
Verkar inte alla jag känner må så himla bra på nåt vis?
En känsla av välbehag. Hela veckan, nästan, har bara varit ett stort leende.
Det är lite som om - att på hösten så lever man sitt liv. alltså på riktigt.
På vintern och våren går man och väntar och väntar på detdär, allt som ska komma
till sommaren, dendär årstiden då alla problem lixom blåser bort och ordnar sig av sig självt
(åtminstonde på vintern och våren när man inte än kan sätta sig in i att
vara nydumpad med punktering i augusti- på sommaren är ju allt lätt som en plätt).
På hösten så lixom lägger sig allt. Man vet vad man har har för jobb, man vet vilka man
umgås med och vilka hobbys som är här för att stanna.
Är man nöjd på hösten när man precis lämnat den sköna sommaren bakom sig, när det aldrig kan vara 
längre kvar till sommaren på hela året - så kan man vara nöjd året ut. för det blir ju inte direkt värre
runt vintern när dendär magiska våren och sommaren snart rullar in?

imorgon är det fredag. hands up för semester och ledighet, men det finns inte många känslor
som toppar känslan av att ha arbetat en hel arbetsvecka och få känna att "nu är det helg, och jag
är helt ledig från jobb och slit, nu förtjänar vi dethär!"
mm..  jag och emma kom på en strålande idé idag. imorgon startar vi kompis-vecka.
du vet, detdär man körde i mellanstadiet, dra ett namn och var extra snäll mot personen i fråga
en vecka och sen försökaa komma på vem som hade just dig som kompis.
fredag till fredag. i skolan fanns ju klockrena alternativ att köra med..
- ska vi hänga på rasten? - vill du låna min nya penna?
nu då? "vill du ha min dagsprovision? " heh, kan bli fattigt!

lördag kommer alla tuffa hem hit. singstar playstation bärs .
fia kommer lukta extra gott av peppet, anna book, släng dig i väggen
(om det går) fias "abc" är inte att leka med!
livet leker.
nu ska viktor prova sin nya feta webcam (jag har en likadan, bara så ni vet)
okej hej
image22


Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

När jag gick i högstadiet gav jag Robert, en gammal klasskompis, en glaskula och Fisherman's friend. Han fattade fan ändå inte att det var jag som var den där veckokompisen. Jag bojkottar!

2007-09-20 @ 22:30:59
Postat av: Matilda

Och jag gav bort nästan alla mina nappar till otacksamma grisnäsan Elin, (ni vet dom där i plast? Som fanns i tusen färger...).
Men vilket oerhört gudomligt inlägg.
Jag gillar det där med att om man kan vara glad på hösten, så varför inte hela året.

2007-09-21 @ 02:01:56
Postat av: asja

jag bodde inte i sverige när ni höll på med sånt. haha!! (mitt vanliga svar)

2007-09-21 @ 14:37:07
Postat av: janna

tackar matilda! och asja... vad ska jag säga..
läxförhören i skolan
"jag vet väl inte,jag e inte från sverige!?" tacksam ursäkt, till allt =)

2007-09-22 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0