45 år åt skogen



Löningshelg, kan det vara bättre?

Har städat och fixat så här är så rent och fint, känner mig redo för helg,
imorgon efter jobbet ska jag sätta gång direkt med att slösa pengar. love it. äntligen.

Gjorde förresten Wii fitness-test igår innehållande bowling baseball och tennis,
det man skulle komma fram till var ett resultat på hur gammal man är, alltså
vilken åldersmässig nivå insatsen var. jag blev 68 år. FYYYY-FAAAAAN !
Känns läckert.

Kanske ska köpa mig en rullator first thing tomorrow,
och kanske börja ta vara lite mer på min tid som jag har kvar!

Jag kör helt enkelt all in denhär helgen!



Kommentarer
Postat av: emma

Ojojoj... vilken träning de kommer bli i brunnshög...
Brunnshög is the shit!!!!

2008-04-26 @ 21:53:59
URL: http://emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0