ready for it to be over


Vilken första jobbvecka! Helt sluuuut.
Full rulle från måndags klockan åtta och det är inte
riktigt slut än. Utbildning, högar med papper och kund kund kund.

Men det är iallafall fredag imorgon och jag är superglad.

We do what we do to get by and then we need a release


I veckan har timmy david & jag kollat på Saw 3&4 , min idé (!)
Och jag tror helt ärligt att jag inte är rädd för cykelclownen längre.
Visst, jag blundade mycket, men dom två filmerna behövde jag,
jag behövde dom för att få se den andra sidan av sjukhuvet.
Im free ! Känn på den Bärry, no more need for terror :)

Så, imorgon kommer mange bror och frida för att spendera
helgen här (luuv!) och senare på kvällen kommer bär med fler.

Slut som jag är så ska jag ta fram ett korsord och somna.
Behöver lite jänetkraft för att palla en hektisk arbetsdag till.




Bara så ni vet, ett ton luktar inte, det väger. . .


Kommentarer
Postat av: Nimvall

Menar du att du inte är rädd för cykelnclownen längre? Skönt att du har övervunnit den rädslan, jag är stolt! Men vad gör vi åt Hitler då?

2008-08-29 @ 14:28:08
Postat av: Janna

Jag vet faktiskt inte, jag kanske är över honom också..?

Jag kanske ska plocka fram Anne Franks dagbok och ta risken . . .är det värt det är frågan !

2008-08-29 @ 16:21:18
Postat av: Bäret

Fan Janna.. jag är faktiskt lite stolt! Men jag kan säga som så att it aint over 'til it's over. Cykelclownen har inte skrämt dig för sista gången! Moahah! Pop!

2008-08-31 @ 14:41:52
Postat av: Anonym

Fast det var ju i KBG du såg Hitler sist, han kanske inte vet att du har flyttat till Lund? Så då är det ju lungt.. tills han hittar dig igen...

2008-09-03 @ 00:20:24
Postat av: Anonym

Ja, glömmer jag jämt att namnge mig själv.. ja.. Det var iaf jag, Nimvall som skrev sist. Men hallå? Är det så att vi inte har setts sen förra sommaren när du hälsade på mig????????

2008-09-03 @ 00:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0