Sharif don't like it



 Min nya grymma kameramobil !



Varit och handlat lite i Malmö idag. oavsett hur lite man faktiskt ska
handla så kommer man alltid hem med något.

Ikväll är det debasers uteservering som gäller.
Det var det förra lördan också, trots att vi var där vid elva så var det fullt.
Kan ha berott på kändishysterin? Ikväll får vi plats där ute !
Lyssnar på massa peppig musik Mika - Big girl's och M.i.A - Paper planes
det var det som jag therese och olivia dansade till förra veckan,
inget mindre ikväll hoppas jag .
Ska fördrinka nu med mitt sjuuukt snygga korall-nagellack och
förhoppningsvis kanske jag minns att jag har en kamera att ta kort med senare !



Kommentarer
Postat av: emma

snygg pellefåååån

2008-08-02 @ 23:45:18
URL: http://emmmmmmmmmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0