Hästens glada kunder



Imorgon är det Sveriges nationaldag.
midsommarafton.

Klockan två börjar dansen runt stången ut i lomma.
Kylskåpet är laddat och limen
ligger rätt. Ska flyta runt på drinkar imorgon kväll tänkte jag,
Sådär lagom mycket och vara svalt klädd.





Innan vi kan bedöma hur mycket ledighet jag är värd ska vi
dra igång ett wii fitness test.  Blir jag under 40 så är jag nöjd !

Ångrar mig också att jag inte väntade liiiiite till innan jag köpte en ny säng...
att jag istället köpte en Hästens säng.
Dom lovar ju pengarna tillbaka om det regnar på midsommar !
Jag ska starta en mer realistisk firma med slogan :
"Om det INTE regnar på midsommar, så kan ni betala "


HA DET BRA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0