farewell


Ikväll är det hemmahäng som gäller. tända ljus och saft och den biten.
Mycket skönt, men bara sådär pepp är jag,
Imorgon tar timpa på sig kostymen och åker iväg till England med fotbollen,
Söndag till fredag. segt.

Antagligen ringer porttelefonen redan första natten denhär gången också!
Känner mig inte lika skrajsen iallafall, för nu har jag en walkietalkie som går
direkt en våning ner till emma & johan.
Har vi flyt så har vi en mini mini mini kattunge att leka med imorgon.
(emma&johan ska skaffa en kompis till mustafa)
Helt såld är jag på dendär gråa lilla tussen med blåa ögon. Vore så mysigt !



Om det kommer en liten bäbis hit imorgon , eller någon annan dag,  så ska
tant janna vara snäll mot den!

Nu får jag återgå till umgänget innan han ska åka iväg.



vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0