Hands down



Mitt i veckan och jag är hemma från jobb. lagligt givetvis.
Kanske att jag går till jobbet i eftermiddag. vi får se.

Igår hade vi AA-möte . Vilken försmak att ha en liten baby här.
ja eller, inte den minsta. men sådär 1 år och 4 månader, större
ska man nog inte bli nu. Kul att se någon som är lika hög som min pilatesboll,
och någon som har en extremt charmig blöjrumpa.

Imorgon bär det av på ett nytt äventyr. Jag Sofia & Marie ska köra in till Malmö
direkt efter jobbet . Vi ska bli fotade på fotostudion i Turning Torso.
Vad kommer jag ha på mig??!





Här hemma är det städat och rätt så rent, framför tvn kan man inte ligga en hel dag...
Vi får se vart det bär iväg. Jobbet eller soffan? hmm

... the time on the clock when we realized it's so late.
and this walk that we shared together.the streets were wet and the gate was locked,
so I jumped it and I let you in,
and you stood at your door with your hands on my waist, and you kissed me like you meant it,
and I knew that you meant it,  that you meant it




Kommentarer
Postat av: The Dejv igen

Först. Gutt med lite kvalitetsbilder på the brud! Fager som en dag..

Sen: AJ!

2008-05-16 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0