use somebody



Igår var jag på fest. Jag tänkte jag skulle ta lite bilder med min mobilkamera.
Men juuuust det. Jag blev ju utsatt för rån tidigare inne på H&M så det gick lixom inte.
När jag senare ringde mitt nummer för att se om någon kanske hittat min telefon
så svarade en äldre utländsk man som var riktigt dum mot mig.

Han sa att det var hans telefon nu. Jag blev rasande och sa att jag minsann
hade polisanmält det, då la han på och nu går det inte att komma fram mer.
Elaka människa. Jag vill nå honom och tala om att jag är sjuk, att jag är handikappad,
att jag är döende, att jag är blind, jag vill få dendär mannen att må rikgit dåligt.
Hoppas min telefon blir spärrad snart så att han inte kan använda min fina fina telefon.
Skitgubbe ! Slåss gör jag om jag nånsin träffar dig, oj oj oj..!

Nu har jag fått gå tillbaka till min gamla mobiltelefon. Alltså utvecklingen går ju snabbt framåt.
Jag tycker nästan att min telefon är pinsam. DET är pinsamt.
Men jag kommer ju iallafall ut på jobb-nätet med den.... Imorgon byter jag våning också.
Det är mycket nu !



Detta tycker jag om. mycket.

Kommentarer
Postat av: Petra

Men stackars dig. Du som va så glad för din nya fina telefon. :(

2008-11-23 @ 21:24:03
Postat av: Janna

Hej Petra, det var länge sen du skrev något, kul :) Och ja, eller huur. Men jag kanske kan få en ny av tomten, man vet aldrig !

2008-11-23 @ 21:28:47
Postat av: Fia

Du kan skatta dig lycklig som har telefonen fjärrstyrd mot jobbet... Alla vi andra som sitter och sliter i kassan på ICA har inga sådana privilegier.

2008-11-23 @ 21:31:04
Postat av: Janna

Som chark-chef har man ju vissa fördelar...!

2008-11-23 @ 22:04:06
Postat av: Johay

Hej! Va tråkigt att din mobil blev stulen!:( Så himla störd gubbe! Blev skit arg när jag läste. Men sen skrattade jag ju självklart när du ville hitta på att du var handikappad och blind haha. Vad har du för nummer nu då?

2008-11-24 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0