toppflopp 3



Okej.. Min missnöjda sida kommer här utspelas lite 
(som bara finns på skrift, jag är annars
ju typ alltid glad, men här törs jag gnälla) ..

Det är typ världskänt att jag inte tycker om Christer Sjögren och Eric Gadd,
t.om på jobbet blir jag tillsagd om nån av dom spelas på radio.
Visst, dom flesta vill att jag kommer närmare radion och andra
vänner skickar mms med låtar på. Men det är ju känt i min omgivning iallafall...
(Tackar för stödet...)
Well, det kommer nu att komma till ett namn på listan.
Ja, ännu en grej att terra mig med. Så roligt, tänker Per =)

Givetvis handlar det om musik. heh, eller musik och musik, men ni fattar..
Ace of Base. Vilken smörja. Jag fattar inte hur man kan överleva mer än en låt irad.
Oavsett rytm på låtar så är dom så sjukt tråkiga.
Jag gillade dom faktiskt inte ens när jag gick på mellan , när dom var som störst.
Jag var mer av en boyband-nörd. Vem vill inte kramas med Nick Carter..!?
Nåja det känns ganska tråkigt av mig att finna inspiration till att skriva om något jag ogillar.
Men lägg till dom på min toppflopp- 3 -lista , bara !

Sådärja, glöggpåfyllning !



Denhär dvd:n hade jag på vhs, (så tänkte jag, men så kan man antagligen inte uttrycka sig?)
Där satt jag iallafall på golvet framför tv:n och spolade tillbaka till detta.
Ingen Ace of Bäjs smörja det, inte !


Kommentarer
Postat av: Kombipatrik

Allvarligt talat, har inte bakgatupojken råd att gå till frisören 8-)

2008-11-27 @ 18:37:41
Postat av: Anonym

jag tror att den frisyren verkar funka för honom.. det låter så...

2008-11-27 @ 20:30:40
Postat av: Johay

Typ samma frisyr som jag hade i 8an..

2008-11-28 @ 13:40:02
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 13:47:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0