danger danger


Jag har tankat helt ensam en gång nu !

När folk får veta att jag har tanka-bilen-fobi
brukar folk se ganska frågande på mig.
Är det ingen annan som är fruktansvärt
rädd att allt ska panga i luften?
Varför skulle dom ha en tändsticka med ett kryss
över om det inte var farligt, jag menar dom har ju ingen
bild på t.ex en mun som dricker bensin, den risken verkar lixom
mindre än att nån ska elda på stället.. och hur många
människor bär inte runt på tändare och tändstickor och hur många
har med sig sin mun? många...



Jag gillar bensinlukt. Ibland så sniffar jag gärna lite på bensinmackar,
när jag sen kommer på att jag säkert har bensin i hela nyllet, att jag har
sugit in bensin i näsan, då är det bara att invänta döden. typ varje gång jag är på en mack.

Sålänge mackarna har en stor skylt med ett kryss över så finns det risk
för något farligt, och så länge låter jag någon annan tanka min bil åt mig!

Fast nu skulle vi ju vara glada att jag har tankat ensam en gång . . .
jag höll mig borta från tändare och tändstickor, eldar och ugnar i ett par dygn , ifall att..

Kommentarer
Postat av: Johay

Jag har ju visserligen inte körkort, men Clara tvingade mig att tanka hennes bil en gång. Blev så nervös att jag nästan bajja på mig. Så du har mitt fulla stöd när det gäller din tanka-bil-fobi!

2008-10-18 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0