King asjanna

Tiden går fort när man han roligt !

     
Asja spexar, jag skaffade tandställning


 Såhär ser jag ut när jag tar en snabb-nap på party,
tydligen så gör mina vänner narr av mig

 Och då brukar jag vakna igen, iallafall så mycket att jag
orkar le, nästan helt
Samtidigt försöker
Asja umgås och ha roligt men Stefan pratar djupt, den tredje personen vill
helst vara anonym tydligen

 
Frida vill inte vara sämre, här gör hon ett
försök att toppa asjas coolhet.

  

Nu har min tjej åkt ifrån Lund.


Vi lyssnade nog på tre olika låtar på hela helgen
Saknar dig redan honey, ses snart igen !
http://www.youtube.com/watch?v=HHhhcKxflMY

Kommentarer
Postat av: i kissed a girl and i liked it!

tack för en av de goaste långhelgerna på väldans länge! detta ska göras om så snart det bara är möjligt. det är dags för er att hitta upp hit och hänga innan isbjörnarna kommer ut på gatorna. då kanske vi har iallafall 5 låtar att lyssna på! ;) puss och all min kärlek.

2008-09-29 @ 15:29:50
Postat av: I ****** **** *** and i liked it

jag nämnde det igår honey att

efter nyår när livet tagit ny rullning så

kommer jag och timpa upp och hälsar på,

vi kommer på en resa upp till nordpolen !

2008-09-29 @ 15:54:46
Postat av: haha

why the stars, janna? haha

så underbart hörru. längtar redan!

2008-09-29 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0