skeva bokstäver


Jag är fortfarande bra sjuk, just nu lite illamående
över min kokande panna. zexy !

Jag är väldigt irriterad just nu också,
anledningen är Linda Rosings stavning,
ja snarare särskrivning - kallas det.
Det säger kanske mer om mig som har
sett något som hon skrivit, men jag kan inte
hålla tyst längre !
"Här ser ni att jag är blöt. Efter min vurpa som jag gjorde ner i bassängen."

Jag är sjuk, jag har lite mer tid över än vanligt,
jag har tittat på hela Greveholm-kalendern, mår lite illa
och hela den biten...
Frågan är vad hon har för ursäkt

Peace on earth...och den biten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Greveholm, det var inte igår. Var det lika spännande nu som då?

2008-09-11 @ 22:36:04
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0