stackars stackars mig


Klockan är lite över tio och det är första gången idag som
jag är uppe mer än att gå å kissa.
På jobbet igår började jag tappa rösten efter halva dagen,
jag t.om skippade grannes fest, kände mig inte på topp.
Så idag vaknade jag, vilket jag gärna inte hade gjort.
Skitont i halsen, svettig, varm, ont i hela kroppen.
Värst var det när T var iväg på fotboll några timmar
och jag skulle hämta hosmeddocin och allt svartnade halvvägs
till köket !
Fick teven inflyttad till sovrummet och där har jag legat hela dan och tittat
på bland annat 2 ½ män och sovit.
Nu tittar jag på Pirates, men det är paus för nyheter.

Världens mest onödiga helg hittills måste jag säga.
Ingen lyxig helg alls, inte ens nån mat har jag fått i mig !

Nu ska jag fortsätta se på film.


Kommentarer
Postat av: Bäret

Det är synd om dig Baaaaanna! Krye på deh nue då, å de då va! POP!

2008-09-07 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0