Sökes; tillfälligt husdjur


När jag ser bilden på den lilla kissen nedan så vill jag vara en god människa resten av livet..
Jag vill aldrig mer döda en mygga, aldrig mera svära, aldrig mera vara på dåligt humör.
Hade jag varit en katt, hade det börjat brinna i livmodern på mig..typ. Ja, men kolla!

 

Vi har diskuterat en sak som verkligen borde finnas. Ett prenumerationssystem på katter!
Jag vill SÅ gärna varje sommar ha en liten liten liten kattunge.
Helst en grå tussig liten sak, med blåa ögon som får plats i min ena hand och som
ser precis sådär oskyldig ut som den lilla ängeln på bilden ovan.
Prenumerera på katter. Man har dom över sommaren och semestern,
eller så länge man vill, sen ringer man
(eller skickar ett snabbt mejl om man inte gillar telefonkö)
till kundtjänst och säger upp sin prenumeration,
för att sedan kanske återkomma som kund nästa år, och katten får komma till en ny
prenumerant som har nya krafter!
Hör av er om ni hittar en liten liten liten som kan bo i mitt rum!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker att det är en kattastrofal ide.



Djurplågeri rent ut sagt.

Tänk om någon skulle vilja ha dig en sommar men sen bara lämna tillbaka dig... Nä.. fy!

Dessutom... va e de för fel på kissarna som redan bor i ditt rum?

2009-08-21 @ 15:33:30
URL: http://emmmmmmmmmma.se
Postat av: Anonym

Åh no.. jag som trodde att Mustafa & Lillkorven inte skulle ta illa upp! Det är inget fel på dom, jag lovar nästan jämt.



Men jag vill ändå ha en liten liten.. hellre att någon tar hand om dom ibland än att ingen gör det?

2009-08-21 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0