Online! Not away, not offline! Online!


Ett roligt/konstigt/jobbigt fenomen:
Man pratar med någon på Msn, har en konversation, kort eller långt.
Spelar ingen roll.
Personen man pratar med säger något i stil med att man inte kan
prata längre, hon/han ska gå offline, för nu ska hon/han rusa iväg till något.
"Okej, men nu måste jag sticka, vi hörs snart igen, hej"

...

Personen fortsätter att vara online.
3 minuter.
20 minurer.
hela dagen.

Är man dissad då?

Detta MÅSTE inte ha hänt mig, det kan vara jag som är "hon/han".
Men hur OK är det? Måste man gå offline när man sagt så, är det OK att
synas Online forsatt resten av dagen?
Säg mig.




Kommentarer
Postat av: Fia

Detta är inte okej beteende.



KOM HEM NU JÄÄÄNET!

2009-12-30 @ 11:46:44
Postat av: Janna

Hehe stumpan! Jag tror jag drömde om dig inatt, du känns så aktuell nämligen!

SES GANSKA SNART!

2009-12-30 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0