Slutet gott, allting GOTT

(fia..)

Ett år fullt av blandade känslor är snart slut. jada jada och sånt man ska säga!
Man måste ju dock skriva ett sista inlägg, jagmenar, datorer och sånt
kan ju faktiskt sluta fungera vid tolvslaget. Funkar dom inte imorgon, ja då är
det helt enkelt 2010 som har gjort sitt... nåja..
Eller, vänta nu.
Jag kanske är 10 år sent ute med min teori?!..
Fint folk kommer (på saker) sent..

Jag är precis festfixad. Haja vad det ska drickas skumpa idag.
Fram med dom dansvänliga tofflorna.
Snart bär det av till familjen Adolfsson, där väntar den traditionella grillen!



Läses nästa år!

Kommentarer
Postat av: Fiasnäckan

GOTT SNACK ;)



År 2010 kommer att innebära följande:



- Jag kommer att använda ordet "gott" för att beskriva någonting bra. Förslagsvis för att runda av en punkt på dagordningen i ett möte, när man har kommit på något bra, alternativt när man lämnar rummet efter att ha förklarat något och fått medhåll/respons i form av förståelse, ett s.k. "gott snack", som man bara kan sammanfatta med ordet "gott", sen går man ut (utan att riva ner papper från dörrar).



- Vi korkar upp en flaska champagne tillsammans för att fira att 10,0-gränsen nås. Jag har dock ingen som helst aning om när under årets lopp detta kommer att ske.



- Jag kommer att sluta använda läppglans på jobbet för att effektivisera det dagliga arbetet.



- Jag kommer att sluta prata skånska för allas välmående och trevnad, med undantag för tre ord: "gio", "hooungrii" och "chibollar".



- Inga fler besök på Herkules nattklubb - EVER!



- Radical Four tar över världen.



Nu börjar detta inlägget sluta vara roligt, så nu slutar jag skriva.



SER FRAM EMOT MÅNDAG JÄNET!

2010-01-01 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0