hääj hääj

we love mia&klara. vi låter inte så på riktigt.

Idag vaknade jag och tänkte "det är ingen idé att tycka att det borde
vara fredag idag för det är ändå bara torsdag säkert"

Hur besviken blir man när man försöker vara optimistisk men ändå har fel!?
Det är onsdag for christ sakes !

Men igår hade jag och fiasnäckan en sjujäkla dag på kontoret som kan göra att man är trött..
Vi jobbade tolv timmar i sträck , åtta till åtta, på den tiden hade vi nog
en kvarts paus - om ens det, vi hade inte ätit nåt på 24 timmar, vi gick på högvarv.
Därefter gick vi till Grand och åt mat, kom hem vid 23-tiden och sen idag var det upp igen.
Imorgon blir en lång dag på jobbet igen.

Det vore dock nyttigt om man kunde fungera lite mer som skalman,
han har väl sovaklockan, matklocka, ochsåvidare..
Jag och snäckan skulle testa att fungera så en dag.




snäckan och skalman, hm... låter som en succé!
detta inlägg är tillägnat min vän och arbetsnarkomanbästis,
love u fia, imorgon jobbar vi jänet : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det att vara chääääf Jänet!

2009-01-21 @ 23:13:00
Postat av: Fiasnäckan

HÄÄÄJ HÄÄÄJ! Vilken UNDERBAR vecka vi haft Jääänet. Är så glad att kunna vara narkoman med dig!! Vi är som Mia&Klara. Jag är Klara f ö! Överbuk-jeansbyxa, tack! På måndag börjar våra nya liv - äta tre nyttiga måltider om dagen och träna boxning och dansa FUNK (?) NOT!!! Love you babe!

2009-01-22 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0