kvitter



Det är fortfarande ganska mörkt ute när jag åker till jobbet,
men, mina vänner, fågelkvittret har börjat. galet !

Snart ska jag också ta mig ur denna hetsiga period och börja
värna om mina relationer. Jag har inte gått under jorden och jag har
inte glömt er. Jag är snart tillbaka, lagom till att solen är framme.
Vad jag längtar efter solen !

Mamma, Asja.. ni andra tjusiga damer och pojkar.. saknar er allihop
även om jag inte säger det varje dag eller mindre sällan.

Nu ska jag fika kockosbollar, alldeles för många!






Kommentarer
Postat av: Asja

Hörru lillnuppan! Saknar dig nå jävulskt. Snart är det dags för reunion. Längtar å de. Kärlek till dig!

2009-01-27 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0