Tisdag kväll



Jag är en riktig tvserienörd. Jag kan det mesta, iallfall om dom som är bra.
För ettpar månader sedan var jag och Fiasnäckan helt beroende av Andra Avenyn,
vi hade AA-möten..!
Ikväll, just nu, är det säsongspremiär, och jag hade ingen aning.
Är det ett friskhetstecken?
Jag måste nog kolla lite, bara lite, så jag kan uppdatera Fia imorgon om hon
missat det.. inte för att jag bryr mig... ska bara se liite..

Igårkväll gick jag och la mig rätt tidigt. Hade myskväll med Mustafa (grannkatten).
Här har han krypit ner någonstans under täcket medans jag ligger och läser.
Man hörde ett kurrande men det tog ett bra tag innan det gick att titta honom.



Nu ska jag se hur Tony mår..och kanske även om Hästen kommer tillbax
och kaanske se om Greger ska komma ut..
Men SEN ska jag inte titta mer...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah du e för rolig. Greger verkar inte vilja komma ut

2009-01-14 @ 16:36:47
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Fiasnäckan

Jag kollade givetvis på AA!!!!!!!! Jävla Greger han är ett skabb. När kommer Hästen tillbax, det är det jag undrar!

2009-01-16 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0