ute i det fria

 
Det blev en spontanfest igår, redbullen, mina vänner och jag.
Här är några som har permission för tillfället...

 jag blev trött på mitt armband och mina ringar
så jag hängde dom i Emmas ör(n)hängen..

 Vi blev sugna på att dricka tillsammans ur mitt glas,
vad Emma inte hunnit lära sig är att man dricker med munnen..vilket
jag dock hunnit lära mig och glatt visar
 det gjorde lite ont i näsan ,
varje dag lär man sig något nytt

 Tennis avbröt vårat mingel, han var ledsen och arg
för att han inte fick vara i centrum
 så han drog till med "Love is all around" med en 
ostämd gitarr, låten var dedikerad till känslan av att få vara utanför murarna...

  På andra sidan bordet satt Emma 
och visade vad hon tyckte om framförandet.
   



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0