en helg i juni


Jag och Fia köpte oss skitsnygga brädor, sen for vi ut och åkte.
Tror faktiskt att vi är lite av naturbegåvningar, vi hade bra fart och
inom första 45 minuterna kunde vi åka ner från trottoarkanter.
Bilder kommer, så fort jag får tag på en sån där grej man behöver.
Nej, inte kamera.

Imorgonkväll är det häng med tjejerna, vi ska se Bolt och laga middag,
sen på lördag är vi ett gäng som ska åka till Köpenhamn & tivoli.
Jag är ju dock för feg för att åka egentligen NÅGOT, jag ska nog mest stå på marken
och hålla väskor, jackor, och för det blir jag serverad öl. jag gillar dealen.
Men risken finns att jag "råkar" försvinna iväg till något såntdär "lustigahuset"
och har SKITKUL, helt mobbad och själv . . .



Folk som törs åka fritt fall är galna, om man vågar åka den...ja, ni kanske inte ens
blir rädda om den skulle börja välta, ni ska ju ändå ner, liksom.
Jag skulle iallafall inte åka om jag så fick 1 miljon.
Skulle nog, eventuellt, kunna tänka mig att betala denna summa för att slippa.
Jag håller mig till ölen på marken, hualigen, inga konstigheter!


Kommentarer
Postat av: Johanna-panna

Jag åkte Fritt fall i somras, fy fan säger jag bara!! Jag har efter det bestämt mig att bli som du. Feg :)

2009-06-12 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0