bju'r på den


Vem är det egentligen som vill lägga pengar på lottorader utan att
veta hur siffrorna heter och ser ut?
Kan man ens delta då? Hur väljer man siffrorna?


Alla lott-program bekräftar ju alltid siffrorna en och en, så det finns ju någon
som har bett samtliga lotterier att göra det.

Tjugotvå - tvåa, tvåa ... Men jo!?

Nu låter det som att jag väldigt ofta på min fritid tittar på lottoprogram,
men jag snubblade just över ett, som var på i bakgrunden.
Jag tänkte också, att om vi bara kunde enas om att sluta med upprepandet
så skulle sådana program gå förbi oss mycket snabbare, allt skulle bli liite roligare.



Jag kanske kan ta en fight med hon/han som önskat alla lotterier att upprepa
siffrorna en och en..Ja, alltså en muntlig fight
"..för i hela helsinki du är EN som önskar detta upprepandet. Vad sa du? Är jag också bara en?
Ja ha! Kanske jag är! ... Näeh du, den går jag inte på! Jag väger minsann som två..!"


hm. kan ev behöva lite backup.

Janna heter jag. Jag är 24. Tvåa, fyra. Jag har IQ: 3, enkel trea.


Kommentarer
Postat av: Nonas

Tjena Banna!! Fan va kul me blögg=).. jag ska läsa stenhårt vettu... tänkte ta me ner te skånet i maj kanske o häääängö!! / Joenas

2010-04-07 @ 19:00:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Jän

Hej! Men du har ju med blogg har jag hört, och ser nu! Vi kan börja läsa varandras! Vad roligt! Jag menar det. På riktigt.

Kom ner och hääöng med oss! Det vill jag!

/jaenna

2010-04-07 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0