Aftonpicknick


Vi hade kvällspicknick i Rörsjöparken, extremt gutt att sommaren är här!
(Tja, sen spenderade jag min dyrpara tid på vårdcentralen mellan 7.45-10.15
men vem bryr sig om allergibesvärsbesök!)

Det är rätt tydligt var jag spenderar mest av min tid i nya lyan
(när jag inte sitter brevid tanter som märker att deras nummer ropats upp
förrän efter 3 nummer senare. snälle tomte låt mig inte bli döv när jag
blir tant!) Uteplatsen såklart, för det är enda rummet som typ är klart!
Har jag sagt att vi har liite havsutsikt och även ser
toppen på Torso? Stilpoäng! Fick tyvärr ingen bra bild ikväll.


Mot parken!





Stevie anlände, gruppen komplett

Bröderna ville görilla!

I uterummet, tittar in mot köket (vardagsrum,tv åt vänster)

Från hallen. Här ska ett nytt STORT bord stå med plats för alla!

Vardagsrum + uterummet (ja, vi ska köpa plattv, lugna ner dig)

Entrén + snygg mopp

Det var lite bilder det. Tyvärr(?) ville ingen plåta mig men jag fanns
där nånstans runtomkring på bilderna, så ni behöver inte skicka
idolbrev och fråga.

Imorgon ska vi åter till en ny park fast på dagen, jänet ska smutta champagne
och inte vilja verka stekare. Jag dricker billigt (och mycket?)
Imorgon blir roligt, en heldag+kväll.

Haody partners!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men hallå? Har ni ingen platt-tv? Nästan så att ni borde va med i Outsiders... haha, skoja bara. Men vad händer med dig? Vad har du fått för allergibesvär? Vad är du allergisk mot?? (Hoppas gluten och laktos så vi kan åka på läger ihop)

2010-06-05 @ 10:57:38
URL: http://lipidami.blogg.se/
Postat av: Janna

Hahah! Screw gluten. Jag vill inte behöva ha med mig bröd när jag ska sova borta! ;)

Vet inte vad det är! Har fått piller som gör susen (ingen lindarosingläpp idag), kommer det tillbaka så ska jag göra test!

2010-06-05 @ 18:02:11
Postat av: Johanna

OCH ladda upp mängder av bilder, för det här kan du ju inte hålla för dig själv, du måste dela med dig. Tänk om jag är jätte deppig en dag och går in på din sida och får se dina allergi-bilder, då blir jag ju genast på bättre humör eftersom jag natar att du ser rätt sköj ut.

2010-06-06 @ 11:27:19
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0