Ja! Martina Haag!

Jag är superpepp ty Martina Haags nya bok har kommit ut!
Jag äger alla hennes böcker hittills och kommer defentivit att äga även denna.
Hon skriver så jäkla bra att jag tror att hon får lite inspiration av mig ibland.
Helt sant och så..

Så kära vänner, här är en bok som garanterar underhållning
och viktiga funderingar i sommar på stranden!
För att ni ska hitta boken snabbt - här är en länk som gör att ni
kan köpa boken direkt och få hem den på några dagar - skitsmidigt!
Passpå!

Martina Haag - Fånge i Hundpalatset

Kommentarer
Postat av: Fia

Coolt Jänet :) Jag hittade länken till Martin+Kiss-klippet: http://www.youtube.com/watch?v=hqjd5exMK88

2010-06-16 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0