Lördag


Jag tror att det är första gången jag sitter ner idag. Nu alltså.
Vi har varit och shoppat möbler idag.
Kört runt i hela malmö, burit tunga grejer, byggt ihop stora möbler,
borrat i väggar.
Nu har vi fötterna på bordet, det blir inte många steg till den här dagen.

Jag vill ha liter med saft!

Här är en bild på det nya matbordet. Här får alla mammor plats och
alla vänner och ja, det är rätt stort helt enkelt.
Här vill jag även sitta gå på dejt med den där.. 





Brudarna var förbi på smygtitt i veckan och den fina buketten de kom
med passar fint ! Tack ska ni ha!

Imorgon är det söndag, jag vill veta hur vädret ska bli!
Vi funderar på att hyra robåt!
Vi två på sjön i en ostadig båt skulle bli en succé!



Kommentarer
Postat av: janna

robbeåt! ett illa tvingat tillägg..

2010-06-19 @ 23:13:32
Postat av: Äss

Jag vill mä komma förbi och ge dig blommor!!

2010-06-21 @ 10:23:36
Postat av: Anonym

Jaaa! Kommer du typ ikväll kanske? Så sällar vi hem till midsommar! ;)

2010-06-21 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0